Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar ben tüm oyunlarda vaktimin çoğunu geçirmişimdir ve nerdeyse bütün oyunlarda deneyimim vardır sürekli normal insanlar gibi oynadım ve sıkıldığım için hileye geçtim
Zevkler ve renkler tartışılmaz diye bi konu var o yüzden hilenin zevki ayrı normal oynamanın zevki ayrı + lol de chall olmama rağmen hala hile kullanıyorum
Bence ben insanların vesaire aim im kötü hileye başladım yada rank atlayamadım rank düştüm karşıyada hile geliyor vesaire demelerine inanmıyorum aim im kötü hileye geçtim diyenlere de mesela çünkü hileye istersen başlarsın yani aim in kötüyse kendini geliştirmek için uğraşırsın ama hileye başlamak tamamen senin tercihindir ben mesela hileye başladım bağımlı oldum halbu ki kötü de oynamıyordum