dunyada ne olmazsa daha iyi olurdu

ilkaytrol

Ultra Member
Katılım
5 Ağu 2021
Konular
15
Mesajlar
368
Tepkime puanı
22
Açlık olması lazım dünya nüfusu çok fazla kontrolsüz artıyor ve vasıfsız insanların kaynakları tüketmesine lüzum yok. Dünyada ne olmasa iyi olurdu dersek bence dünyada petrol olmasa daha iyi olurdu daha az dünya zarar görürdü en azından doğal enerji kaynakları kullanılırdı ve böylece dünya daha sağlam kalırdı. ama petrol yok demek fosil yakıt yok demek fosil yoksa yaşam da yok yani o zaman da biz , dinozorlar ve diğer yaşam biçimleri olmazdı. kısacası dünyadaki bu olmasa diyeceğim bişey adaletsizlik olurrdu herhalde . bunun yanı sıra doğum sınırlandırılmalı ve kontrollü olmalı bence .
 

SquinShy

♥Girl Crazy♥
Ultra Member
Katılım
21 Ara 2023
Konular
36
Mesajlar
864
Çözümler
3
Tepkime puanı
238
Konum
Unknown
Web sitesi
sites.google.com
bana göre sorucak olursan dünyada açlık ırkcılık ne bilim cinayet bu tarz şeyler olmasaydı daha iyi bir yer olurdu diye düşünüyorum Yanılıyor muyum arkadaşlar ?
wowem wow.gif
 

qRanDz

Member
Katılım
4 Şub 2024
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
İlk Başta Herşey Saygıdır Kimse Saygılı Değil Adamlar Yol Verme Kavgasını bile Ölümle Sonuç Olunabiliyo -Saygılı Ol Saygı Gör-
 

hzmastergame

Super Member
Katılım
13 Ocak 2024
Konular
2
Mesajlar
155
Tepkime puanı
5
Aga türkiye geneli olarak konuşmak istiyorum enflasyon çok beter en azından enflasyon bu kadar kötü durumda olmasa eminim daha güzel bir türkiye ve daha iyi bir gelecek bizleri bekliyor olucaktı..
 
Üst