Açlık olması lazım dünya nüfusu çok fazla kontrolsüz artıyor ve vasıfsız insanların kaynakları tüketmesine lüzum yok. Dünyada ne olmasa iyi olurdu dersek bence dünyada petrol olmasa daha iyi olurdu daha az dünya zarar görürdü en azından doğal enerji kaynakları kullanılırdı ve böylece dünya daha sağlam kalırdı. ama petrol yok demek fosil yakıt yok demek fosil yoksa yaşam da yok yani o zaman da biz , dinozorlar ve diğer yaşam biçimleri olmazdı. kısacası dünyadaki bu olmasa diyeceğim bişey adaletsizlik olurrdu herhalde . bunun yanı sıra doğum sınırlandırılmalı ve kontrollü olmalı bence .