Ya valla bu ChatGpt işi can sıkmaya başladı. Bununla ilgili bir alana yazmıştım uzunca. Ya kardeşim yapay zeka varsa benim bu sitede ne işim var. Gidip yapay zekaya sorarım işimi öyle çözerim. Burası forum değil mi herkesin birbirine bilgi aktarımı yapıp ortaklaşa öğreneceği bir alan değil mi? Doğru kullanımı şu olur. Gidersin yazarsın ChatGpt ye cevabı bulsan bile emin olamazsın ya da cevabı bulamazsın. Bunun sonucunda ise bilen birisine başvurursun. Ne bu ya hazır cevaba konmalar falan. Anlamadım gitti.