Failed to Hook hatası yardım lütfen

birbaskagezgin

Confirmed Memb.
Katılım
4 Şub 2021
Konular
6
Mesajlar
78
Tepkime puanı
7
Söylenen ve aklınıza gelebilecek her şeyi yaptım , cmd kodları, güvenlik duvarı vs kapalı fakat hala bu hatayı alıyorum (fotoğrafı da ekliyorum).Win11 kullanıyorum ve win10'a geçmek istemiyorum.Bunun çözümünü bilen varsa yardımcı olabilir misiniz lütfen.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2024-12-22 123241.png
    Ekran görüntüsü 2024-12-22 123241.png
    15.9 KB · Görüntüleme: 27

enestorpil414

Ultra Member
Katılım
14 Ağu 2019
Konular
12
Mesajlar
332
Tepkime puanı
22
Yaş
21
"hileyi başlatırken 'Failed to hook,'
Hatası veriyor?
"


Hatanız bilgisayarınız da Hyper-V(Hiper Sanallaştırma)
bulunmasından kaynaklanmaktadır.

Bu hatanın bir kaç çözümü bulunmaktadır:


· Windows özelliklerinden Hyper-v/Hiper sanallaştırma/Hyper-v tools seçeneklerini
kapatıp bilgisayarınızı yeniden başlatın ve hileyi tekrar deneyin.

· Bios'a girip Sanallaştırma(Virtualization) seçeneğini bulun "Disable" yapın
kaydetip çıkın ve hileyi tekrar deneyin.
(Bios'a nasıl girilir? Bios dan sanallaştırma nasıl kapatılır? gibi
sorularını lütfen google üzerinden araştırıp cevap alın. Bios tuşunuzu anakartınıza göre
aratıp bulabilirsiniz.)


·
PowerShell yönetici olarak başlatın, verdiğim kodları tek tek girin, bilgisayarınızı yeniden başlatın ve hileyi tekrar deneyin:
PowerShell administrator:
Disable-WindowsOptionalFeature -Online -FeatureName Microsoft-Hyper-V-All

DISM /Online /Disable-Feature:Microsoft-Hyper-V

bcdedit /set hypervisorlaunchtype off

bcdedit /copy {default} /d "Hyper-V disable"
Bunları denediniz mi hocam?
 

birbaskagezgin

Confirmed Memb.
Katılım
4 Şub 2021
Konular
6
Mesajlar
78
Tepkime puanı
7

Ekli dosyalar

  • resim_2024-12-23_134057509.png
    resim_2024-12-23_134057509.png
    57.3 KB · Görüntüleme: 20

enestorpil414

Ultra Member
Katılım
14 Ağu 2019
Konular
12
Mesajlar
332
Tepkime puanı
22
Yaş
21
Hepsini denedim ustam,forumda görebildiğim her şeyi denedim
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


o kod kısmı hep bu şekilde oluyor bu arada
Sanallaştırma ve Virtualization kapalı yapıp PowerShell kodunu kaydettiyseniz olması lazımdı. Ama eğer aynı hatayı alıyorsanız son çare win10 geçmeniz hocam. Usb veya yedek diskiniz varsa bilgilerinizi kaydedip win10 geçebilirsiniz.
 

birbaskagezgin

Confirmed Memb.
Katılım
4 Şub 2021
Konular
6
Mesajlar
78
Tepkime puanı
7
kanka windows kacsın
Evet win11
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Sanallaştırma ve Virtualization kapalı yapıp PowerShell kodunu kaydettiyseniz olması lazımdı. Ama eğer aynı hatayı alıyorsanız son çare win10 geçmeniz hocam. Usb veya yedek diskiniz varsa bilgilerinizi kaydedip win10 geçebilirsiniz.
ustam powershell kısmında hata veriyor ek yapmıştım dosyaya ne yapmam lazım
 

jexin

Super Member
Katılım
14 Ara 2024
Konular
13
Mesajlar
227
Tepkime puanı
6

TheKusurluu

Ultra Member
Katılım
6 Tem 2020
Konular
18
Mesajlar
341
Tepkime puanı
13
peki youtubeda aratmayı denedinizmi win11 yeni bir işletim sistemi olduğu icin bilgili olmak biraz zor ama win11 kulanan bir arkadasım var ona atıp dönünce hemen size yazıcam beyler
 
Üst