S48 hatası alanlardan banı kalkan oldumu? Önceden s48 hatası alıpta şuan girebilen varmı farklı hesapla değil aynı hesapla girebilen? Wolftü oynarken denk geldim s48 hatası almıyom artık gire bılıyom diyenler oldu ondan soruyorum
Hadi bakalım hayırlısıyla açsınlarda2 3 güne kadar kaldırıcaklar kankam yılbaşı yaklaştı
nerden bılıyorsun veya ne alaka ?2 3 güne kadar kaldırıcaklar kankam yılbaşı yaklaştı
Tahmin muhtemelen bence wolftü hilesini de yılbaşında açarlar site aktifleşti diyenerden bılıyorsun veya ne alaka ?
İnşaallah öyle olurYılbaşı yaklaşıyor ondan tahmin ediyorum kardeşim para lazım onlara para açarlar tabi 1 defaya mahsus af etik diye
İyi bari yeni hesaba sadece 300 lira yatırdım sen açılcak dediğin için açılınca onla devam ederimYok kanka ben hepsini izledim yayınların kalkıcak