Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar Wolf HİLE AÇIYOM OYUNU BAŞLAT DİYORUM VERİ ALINIYOR DİYOR SONRA CMD EKRANI GELİYOR VE BUNUN GİBİ 1 HATA DAHA NE YAPMALIYIM BEYLER ACİL DESTEK PLEASEOR VE
Reis O Sorunları Çözüm Çok Sagol Ama Şimdide bak herşeyi güvenlik duvarı ws. kapattım önce hileyi açıyorum cmd ekranı geliyor ama oyunu başlattıgım anda kapanıyor hile acaba sorun hilede mi bilgi verirseniz çok sevinirim ya please