Beyler öncelikle Sa. Ben spor salonuma gidemiyorum ailevi neden ...neyse evde güzel spor yapıyordum vücudmu toparladım sayılır öyle çok iyi bir fizik olmasada eskiye gö re baya fark var diyorlar ki ben kendimi çok küçük görüyorum gene.şimdi ben spor yapamayacam değilde evde değilim yatılı yurdda kalıyorum.Yapabildipim şeyler şınav ve çantam ile 13 tekrar 3 veya 4 set biceps çalışabiliyorum ama formunu korumak ve kuvvet kazanmak için creatin almayı düşünüyorum.Creatini çok kullanmıcam yani yükleme dönemi gibi değil 15 20 Gr değilde 3,4,5 Gr falan kullanırım sanırım öyle yapmam lazım .Protein ocean da 40 ölçeklik cratin var ama bildiğiniz fiyat performans crwtinş varmı büyükse olabilir fakat pahalı olmassa iyi olur Max 400 küsür çok zorlarım fakat oda çoksa crwtin yoksa 40 ölçeklil proten ocean almayı düşünüomCreatin saç döker mi diye baksamda araştırmalara göre kanıtlanmış değil belki genetiğinde dökülenler için hızlandırıyor olabilir ve daha önce creatin almayı düşündüm fakat hiç almadım.Sizce ne almalıyım ne yapmalıyım