ben vidacıda calsııyom
H hamzakoca123 Confirmed Memb. Katılım 27 Tem 2022 Mesajlar 147 Tepkime puanı 2 25 Ara 2022 #21 ben vidacıda calsııyom
P PLAYBOYY34 Super Member Katılım 26 Ara 2022 Mesajlar 150 Tepkime puanı 0 26 Ara 2022 #23 toplu taşımayla dönceksin
jusqi Moderator Katılım 6 Ara 2022 Konular 5 Mesajlar 1,934 Çözümler 298 Tepkime puanı 2,557 27 Ara 2022 #24 bunu oraya sorsana kanka
Çelik01 Confirmed Memb. Katılım 25 Ağu 2022 Konular 1 Mesajlar 147 Tepkime puanı 4 27 Ara 2022 #25 Alıyorlar knk seni ordan
A admoll65 Confirmed Memb. Katılım 27 Ara 2022 Konular 1 Mesajlar 56 Tepkime puanı 0 27 Ara 2022 #26 sarıcvc' Alıntı: BEN FABRİKADA CALIŞIYOM Genişletmek için tıkla ... TOPLI TAŞIMA EN MANTIKLISI
A admoll65 Confirmed Memb. Katılım 27 Ara 2022 Konular 1 Mesajlar 56 Tepkime puanı 0 27 Ara 2022 #27 ardaali33' Alıntı: Kimse gelip almaz muhtemelen Genişletmek için tıkla ... NASIL CEVAP VERİLİYO
R Roser Super Member Katılım 27 Ara 2022 Konular 3 Mesajlar 149 Tepkime puanı 4 28 Ara 2022 #28 Alır birisi knk
H Homer22 Active Member Katılım 18 Eki 2019 Konular 1 Mesajlar 22 Tepkime puanı 1 28 Ara 2022 #29 kendi imkanların ile döneceksin yani genelde toplu taşıma olur yürümek gibi
C cappyvisnee Confirmed Memb. Katılım 29 Ara 2022 Mesajlar 50 Tepkime puanı 0 29 Ara 2022 #30 hocam bence ordan otobüsle falan gelirsin ya tekrardan bir araç göndermez çoğu şirket