Neden Hile Yapmaya Başladınız

VerdanX

Active Member
Katılım
20 Ocak 2022
Konular
7
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
hileyi çoğu oyunda yapıyordum zaten özellikle Forza gta gibi oyunlarda çünkü gelişmeye üşeniyordum tabi ki bir yerden sonra sıkıyor ama hilesiz olmuyor yani ben mesela gta 5 için indirdim bu RealUI yi çalıştığını görünce sevindim her oyunda hile açarım ama rank kasmalı oyunlarda asla açmam sonuçta o oyunlarda herkes bir emek sarf ediyor kısaca hileyi tamamen zevk ve eğlence için kullanıyorum
 

NinjaADAM

Her Zaman İleriye
Super Member
Katılım
30 Mar 2022
Konular
21
Mesajlar
234
Tepkime puanı
13
Hileyle oynamak zevk verici oldugu icinde olabilir
 

shozka

Banned Member
Katılım
27 Mar 2022
Konular
6
Mesajlar
147
Tepkime puanı
4
Onlar beni zorladı dostum ):
 

barenne01

Confirmed Memb.
Katılım
30 Mar 2022
Mesajlar
83
Tepkime puanı
2
P2W oyunlarda acayip ezildiğim için hile kullanmaya başladım
 
Üst