hileyi çoğu oyunda yapıyordum zaten özellikle Forza gta gibi oyunlarda çünkü gelişmeye üşeniyordum tabi ki bir yerden sonra sıkıyor ama hilesiz olmuyor yani ben mesela gta 5 için indirdim bu RealUI yi çalıştığını görünce sevindim her oyunda hile açarım ama rank kasmalı oyunlarda asla açmam sonuçta o oyunlarda herkes bir emek sarf ediyor kısaca hileyi tamamen zevk ve eğlence için kullanıyorum