ben hile yapmaya 9-10 yaşımda başladım ilk pubng mobile sonra zula cs-go falan --- pubg eğlencesine ----- zula + sistemi yüzünden ----- csgo ------ asla oynıyamadım ve eğlenmek için açtım sonra baya bi geliştikten sonra bıraktım---- valorant asla yapmadım çok eğlendim güldüm boşa banladığım için çok ağladım ve şuan immo yum