Donanım banı yemişsin dostum forumda gerekli çözümler var deneyebilirsin tabi her anakartta işe yaramıyor daha basiti anlatıyım. işe yaramayan anakartlarda bios downgrade yada upgrade yapıp ban kaldırma methodlarını denersen belki çözüme ulaşabilirsin yüksek bir ihtimal tabi şans faktörü de var. Zamanında bende ban yedim ve anakartım Turbox marka b*ktan bir anakarttı ve ne yapsamda kaldıramadım. Çözümü şöyle buldum. Benim kullandığım anakart çinde üretilmiş muadilleri fazla olan bir anakarttı ve güncelleme veya downgrade söz konusu değildi bende muadil tıpa tıp benzeyen bir anakartın aynı sürümdeki biosunu indirdim ve riskli bir işlem olsa da denedim bios işe yaradı banım kalktı sonrasında bir sıkıntı yaşamadım ama dediğim gibi dikkatli olman lazım araştırmadan bişeye kalkışma derim