Merhaba TriggerBotu kesinlikle ayarlamanı önermem yoksa bozulabiliyor delirebiliyor Sonra hile yi başlatmadan önce lütfen regedit(Kayıt Defteri) ve Görev Yöneticisi açık kalması gerekiyor ve hileyi başlattığınız an cmd ekranı açılcaktır ona KESİNLİKLE TIKLAMAYIN! yoksa trigger aktif olmuyor alt tuşuna basılı tuttuğunuzda adama geldiğinde otomatik ateş eder Ctrl ye basılı tutup Alt tuşuna bastığınızda algılamaz bu yüzden vurmaz İyi Günler Dilerim.