kanka düzelirse haber et de eğer birlikte de oynayabiliriz çünkü kanka ben de hileyi açmak istiyordum fakat benimki windows 11 olduğu için mavi ekran hatası veriyor ben de adminler güncelleme getirene kadar bekliyorum hilesizim eğer kanka birlikte oynarsak ben sana özelden yazarım birlikte kasa biliriz kanka ben de biraz kasmak istiyorum kasmak değildi biraz oynamak istiyorum düzelirse kanka yaz da birlikte oynayalımevet ben dün msconfig den 8 cekirdekli işlemicden 4 kulandım ondanım oldu şuhan eski haline getirdim bir mac valo gireyim düzelmişmi diye bakayim bir
İşlemci Cekirdek sayımı 1 yaptım düzeldi şuhan kasmıyorkanka düzelirse haber et de eğer birlikte de oynayabiliriz çünkü kanka ben de hileyi açmak istiyordum fakat benimki windows 11 olduğu için mavi ekran hatası veriyor ben de adminler güncelleme getirene kadar bekliyorum hilesizim eğer kanka birlikte oynarsak ben sana özelden yazarım birlikte kasa biliriz kanka ben de biraz kasmak istiyorum kasmak değildi biraz oynamak istiyorum düzelirse kanka yaz da birlikte oynayalım
Dm yazıom knk sanaİşlemci Cekirdek sayımı 1 yaptım düzeldi şuhan kasmıyor
ondan olabilir knkevet ben dün msconfig den 8 cekirdekli işlemicden 4 kulandım ondanım oldu şuhan eski haline getirdim bir mac valo gireyim düzelmişmi diye bakayim bir
zaten windows 11 kullanması imkansız windows 11’de şu an hile çalışmıyor
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:
kanka belki o senin bilgisayarının sistemi yetersiz olduğu için olabilir grafikleri falan düşür belki sistem yetersizdir işlemci çekirdeği falan azdır donanımsal bir yetersizliğin vardır belki
Hocam şimdi hile w10 da çalışmıyormu?zaten windows 11 kullanması imkansız windows 11’de şu an hile çalışmıyor
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:
kanka belki o senin bilgisayarının sistemi yetersiz olduğu için olabilir grafikleri falan düşür belki sistem yetersizdir işlemci çekirdeği falan azdır donanımsal bir yetersizliğin vardır belki
Win 10 da çalışıyor şuan,güncelleme bekliyoruz 11 dede çalışması içinHocam şimdi hile w10 da çalışmıyormu?
USB WİN 10 formatı at bilmiyorsan Vidiyolardan izlew11 kulanıyorum sistemim iyi 650fps alıyorum w10 düşmeden yapabilceğim bir ayar yokmu