Kiz arkadasim benime bulusmuyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

artarta

Ultra Member
Katılım
16 Ağu 2023
Konular
13
Mesajlar
318
Tepkime puanı
36
2 aylik bir iliskimiz var kendisiyle cok iyi konusuyoruz telefondan vs fakat is bulusmaya gelince kaciyor surekli isi cikiyor birsey cikiyo ortaya ve bulusma konusundan hic bahsetmiyor sirf bu yüzden biraz tartistigimizda beni sevmediğini vb seyler soyledim bunlara itiraz etti beni sevmedigi icin mi bulusmadigini dusunuyorum ama sevmiyorsa neden konusuyor veya seviyorsada neden gorusmek istemiyor anlamıyorum musait oldugu zamanlardada o soylesin diye konusunu gecirmiyorum fakat soylemiyor bile bulusmakla ilgili birsey sizce ne yapmaliyim gercekten ayrilmak istemiyorum fakat hic cabalamiyor
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

2 aylik bir iliskimiz var kendisiyle cok iyi konusuyoruz telefondan vs fakat is bulusmaya gelince kaciyor surekli isi cikiyor birsey cikiyo ortaya ve bulusma konusundan hic bahsetmiyor sirf bu yüzden biraz tartistigimizda beni sevmediğini vb seyler soyledim bunlara itiraz etti beni sevmedigi icin mi bulusmadigini dusunuyorum ama sevmiyorsa neden konusuyor veya seviyorsada neden gorusmek istemiyor anlamıyorum musait oldugu zamanlardada o soylesin diye konusunu gecirmiyorum fakat soylemiyor bile bulusmakla ilgili birsey sizce ne yapmaliyim gercekten ayrilmak istemiyorum fakat hic cabalamiyor
Belirsizlikten nefret ediyorum
 

Mühürdar

Confirmed Memb.
Katılım
5 May 2023
Konular
6
Mesajlar
49
Çözümler
3
Tepkime puanı
96
Kanka burda yaş faktörü önemli, başkası olma ihtimali var mı? Telefonuna bakarsın diye korkuyor olabilir. Ne kadar süredir bir ilişkiniz var.
 

HileciBazlama

Active Member
Katılım
10 Tem 2020
Mesajlar
14
Tepkime puanı
1
2 aylik bir iliskimiz var kendisiyle cok iyi konusuyoruz telefondan vs fakat is bulusmaya gelince kaciyor surekli isi cikiyor birsey cikiyo ortaya ve bulusma konusundan hic bahsetmiyor sirf bu yüzden biraz tartistigimizda beni sevmediğini vb seyler soyledim bunlara itiraz etti beni sevmedigi icin mi bulusmadigini dusunuyorum ama sevmiyorsa neden konusuyor veya seviyorsada neden gorusmek istemiyor anlamıyorum musait oldugu zamanlardada o soylesin diye konusunu gecirmiyorum fakat soylemiyor bile bulusmakla ilgili birsey sizce ne yapmaliyim gercekten ayrilmak istemiyorum fakat hic cabalamiyor
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


Belirsizlikten nefret ediyorum
çabalamıyorsa sevmiyordur reis net
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada @Mühürdar 'ın da dediği gibi bir başkasıyla konuşuyor olma ihtimalide var şahsen aynısını bende yaşadım ve başkasıyla konuştuğu ortaya çıktı telefonunuda vermiyordu.
 

artarta

Ultra Member
Katılım
16 Ağu 2023
Konular
13
Mesajlar
318
Tepkime puanı
36
Kanka burda yaş faktörü önemli, başkası olma ihtimali var mı? Telefonuna bakarsın diye korkuyor olabilir. Ne kadar süredir bir ilişkiniz var.
Başkası olma ihtimali yok bence erkekleri cikarttirmistim sosyal medya hesablarindan bulustugumuzdada telefonu vericem sana dedi ama bilmiyorum
 

artarta

Ultra Member
Katılım
16 Ağu 2023
Konular
13
Mesajlar
318
Tepkime puanı
36
çabalamıyorsa sevmiyordur reis net
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada @Mühürdar 'ın da dediği gibi bir başkasıyla konuşuyor olma ihtimalide var şahsen aynısını bende yaşadım ve başkasıyla konuştuğu ortaya çıktı telefonunuda vermiyordu.

buluşamadığına göre başkası var reis
Cok utangac ve ailesinide sorun ediyor biraz utangacligini cok sorun ediyor ama utangac olduğunu goruyorum cokcok ama bu bulusmaya engel mi
 

gkoHUB

Member
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
ya başkası var yada senden birşeyleri saklıyor öğrenmenden çekiniyor olmuyorsa zorlama kral sal gitsin en azından üzülüp sinir olmazsın
 

artarta

Ultra Member
Katılım
16 Ağu 2023
Konular
13
Mesajlar
318
Tepkime puanı
36
Cok utangac ve ailesinide sorun ediyor biraz utangacligini cok sorun ediyor ama utangac olduğunu goruyorum cokcok ama bu bulusmaya engel mi
Yani bilmiyorum ama bunu intikam meselesine donusturucem sanirim KAHSAJHSSJFJWB o bulusmak isteyene kadar sabredebilirim o bulusmak istedigi zaman ben sorunlar cikartmaya baslayabilirim bundan sonra sadece zaman gecirmek icin kullandigim bir kiz olarak gorucem fazlasi degil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst