Kiz arkadasim benime bulusmuyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anonssed

Learo
Ultra Member
Katılım
21 Ağu 2022
Konular
31
Mesajlar
393
Çözümler
3
Tepkime puanı
251
Konum
Undefined or invalid parameter - num_partial_resul
Web sitesi
realitycheats.com
Çok karışmak istemem ama ilişkide mutlu değilsen git yenisini bul yaşın kaç bilmiyorum fakat boş yere üzülmenin veya kafaya takmanın manası yok.
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

cinsiyeti hakkinda yalan soylemıs olabılır :TurjGenci:
ĞAPSLDİFŞDSAFKOŞLDSF
 

Talat86

Super Member
Katılım
13 May 2021
Mesajlar
201
Tepkime puanı
8
2 aylik bir iliskimiz var kendisiyle cok iyi konusuyoruz telefondan vs fakat is bulusmaya gelince kaciyor surekli isi cikiyor birsey cikiyo ortaya ve bulusma konusundan hic bahsetmiyor sirf bu yüzden biraz tartistigimizda beni sevmediğini vb seyler soyledim bunlara itiraz etti beni sevmedigi icin mi bulusmadigini dusunuyorum ama sevmiyorsa neden konusuyor veya seviyorsada neden gorusmek istemiyor anlamıyorum musait oldugu zamanlardada o soylesin diye konusunu gecirmiyorum fakat soylemiyor bile bulusmakla ilgili birsey sizce ne yapmaliyim gercekten ayrilmak istemiyorum fakat hic cabalamiyor
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


Belirsizlikten nefret ediyorum
vaktim yok işim felan diyorsa yalan söylüyor istese dağı taşı deler yine gelir dostum konu başka bu kadar cok üstüne düşme belki güven proplemın vs felan diyordur sakın kanma sen zorladıkca o dahada cok geri cekecek kendini ve sen muhtac durumuna düşeceksin..
 

username112

Super Member
Katılım
29 Tem 2022
Konular
7
Mesajlar
177
Çözümler
1
Tepkime puanı
20
Vaziyet nedir reis, bir gelişme var mı?
 

Selyk

Prince Of Darkness
Moderator
Katılım
6 Eyl 2020
Konular
81
Mesajlar
2,656
Çözümler
563
Tepkime puanı
1,746
Son bir şey ekleyip konuyu kapatmak istiyorum. İlişkiniz hakkında yardım istemenize rağmen, onlarca kullanıcının yardım etmeye çalışması. Aslında tam olarak istediğimiz dostluk ortamının oluşmuş olması demektir. Merakımdan tüm cevapları inceledim, herkesin bir fikri olması güzel. Benim demek istediğim ise bunların hiç birini yapmamanız. "Niye?" Diye soracak olursanız eğer, ilişkiler 2 kişi arasında olur(3 olsa tatsızlık çıkardı zaten :D). Kız sizden hoşlanmış sizde ondan, bizim fikirlerimiz buna uyuşmuyor çünkü kızı tanımıyoruz. Buradaki cevapları yapmanız; "Dün böyle demiyordun", "İki yüzlüsün", "Dediklerin tutmuyor", "Güvenmiyorum". Gibi ithamlarla karşılaşmanız demek çünkü sizin fikirleriniz değil. O yüzden kendiniz olun ve bildiğiniz şekilde ilerlemeye devam edin, çünkü kız sizden hoşlanıyor ve eğer o isterse olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst